OFERTA
Diagnoza dzieci ∨
- diagnoza dysleksji rozwojowej (dysgrafii, dysortografii),
- diagnoza specyficznych trudności matematycznych (dyskalkulia),
- diagnoza gotowości i dojrzałości szkolnej,
- diagnoza przyczyn trudności i niepowodzeń szkolnych,
- badania psychologiczne w związku z nadpobudliwością i zaburzeniami zachowania,
- diagnoza inteligencji,
- diagnoza osobowości,
Diagnoza dorosłych ∨
- zaburzeń nerwicowych związanych ze stresem
- zaburzeń depresyjnych i lękowych
- zaburzeń emocjonalnych
- zaburzeń osobowości
- fobii społecznych
- zaburzeń odżywiania (anoreksja, bulimia)
- stresu pourazowego (PTSD)
- terapii par, małżeńskiej
- dysleksji dorosłych
- nadpobudliwości psychoruchowej dorosłych (ADHD)
- diagnoza inteligencji,
- diagnoza osobowości,
W psychoterapii systemowej rodzinę traktuje się jako system, w którym obowiązują wszystkie prawa ogólnej teorii systemów. Jakość życia i zdrowie psychiczne wszystkich przedstawicieli systemu rodzinnego zależą od stopnia odczuwanego wsparcia, bliskości oraz umiejętności stosowania właściwych strategii w różnych sytuacjach konfliktowych nieodłącznie towarzyszących życiu rodzinnemu. Jeśli więc w jakimkolwiek punkcie systemu pojawiają się problemy, to zakłada się, że dotyczą one całego systemu. Jeśli pragniemy zmienić jakiś element systemu, zmianie ulegną wszystkie pozostałe, itd .Celem terapii w ujęciu systemowym jest interweniowanie w system rodzinny poprzez dostarczanie nowych informacji, tak by rodzina sama mogła dostosować się do zmian wynikających z wydarzeń życiowych, czy zadań związanych z cyklem życia.
Szkolenia i warsztaty ∨
Szkolenia i warsztaty dla dzieci: edukacyjno-wyrównawcze dla dzieci nieśmiałych dla dzieci z nadpobudliwością psychoruchową dla dzieci z zespołem aspergera arteterapia terapia pedagogiczna instrumental enrichment socjoterapia rehabilitacja programowanie podstawy biznesu języki obce. Istotną gałęzią naszej działalności jest aktywność szkoleniowo-edukacyjna. Właściwie od początku istnienia naszej poradni, czyli od roku 2011 realizujemy projekty dydaktyczne związane z upowszechnianiem wśród nauczycieli i rodziców najnowszej wiedzy związanej z coraz częstszymi wśród uczniów dysfunkcjami rozwojowymi, takimi jak dysleksja i dyskalkulia, czy różnorodnymi zaburzeniami okresu adolescencji. Prowadziliśmy je zarówno w formule krótkich, kilkugodzinnych szkoleń dla rad pedagogicznych, jak i dłuższych (dwu- trzydniowych) kursów połączonych z zajęciami warsztatowymi. Nasi pracownicy to dyplomowani pedagodzy, nauczyciele z wieloletnim doświadczeniem w praktyce szkolnej, psychologowie, nauczyciele akademiccy. Na użytek konkretnych tematów zatrudniamy również współpracujących z nami psychologów i wykładowców spoza poradni tak, aby zapewnić naszym klientom najwyższy poziom kompetencji i satysfakcji. Staramy się być zawsze na bieżąco i wiedzieć, co w trawie piszczy, dlatego nie korzystamy z gotowych programów czy prezentacji szkoleniowych, ale każdorazowo aktualizujemy program szkolenia o najnowszy stan wiedzy na dany temat i profilujemy go, dostosowując do potrzeb i oczekiwań konkretnego klienta. Naszą domeną jest tematyka psychologiczno-pedagogiczna, dlatego swoją ofertę kierujemy przede wszystkim do szkół i placówek dydaktyczno-wychowawczych. W swoim programie mamy również tematy adresowane do innych grup pracowniczych, związane z tak powszechnymi dziś zjawiskami, jak mobbing, wypalenie zawodowe czy zasady efektywnej organizacji pracy w zespole.
Psychotesty dla kierowców ∨
- kierowców oraz kandydatów na kierowców w ramach wszystkich kategorii prawa jazdy,
- kierowców pojazdów uprzywilejowanych oraz kierowców pojazdów służbowych(przedstawiciel handlowy, przedstawiciel medyczny),
- kierowców skierowanych przez policję na badania w wyniku:
- przekroczenia 24 punktów karnych,
- prowadzenia pojazdu pod wpływem alkoholu lub innego środka psychoaktywnego,
- spowodowania wypadku drogowego
- instruktorów, egzaminatorów oraz kandydatów na instruktorów, egzaminatorów nauki jazdy,
- kierowców TAXI, tramwajów, pojazdów sportowych,
- strażaków OSP, osób przewożących materiały niebezpieczne,
- osób skierowanych przez lekarza, jeżeli w wyniku badania lekarskiego została stwierdzona konieczność wykonania badania psychologicznego.
- operatorów wszelkiego rodzaju sprzętu budowlanego: ciężkiego oraz zmechanizowanego (operatorów wózków widłowych, koparek, koparko-ładowarek, dźwigów, suwnic),
- osób wykonujących pracę na wysokościach, oraz innych zawodów wymagających szczególnej sprawności psychofizycznej.
- kierowców zarówno prowadzących samochód w celach służbowych (np. przedstawiciele handlowi),
- jak i zawodowych w ramach wszystkich kategorii prawa jazdy
- kierowców pojazdów uprzywilejowanych
- instruktorów nauki jazdy
- egzaminatorów nauki jazdy
- osób ubiegających się o pozwolenie do kierowania tramwajem oraz kierujących tramwajem
- kandydatów na kierowców oraz kandydatów na instruktorów i egzaminatorów
- kierowców wykonujących transport drogowy (przewozy pojazdem powyżej 3,5 tony oraz przewożących pasażerów)
- przedsiębiorców wykonujących osobiście transport (samozatrudnienie)
- kierowców skierowanych na badania przez Policję w wyniku przekroczenia 24 punktów karnych
- osób prowadzących pojazd w stanie nietrzeźwości lub po użyciu środka działającego podobnie do alkoholu
- sprawców wypadków, w których pojawili się zabici lub ranni
- kierujących skierowanych przez lekarza, jeżeli w wyniku badania lekarskiego stwierdzona zostanie konieczność przeprowadzenia badania psychologicznego
- operatorów wszelkiego rodzaju sprzętu budowlanego, ciężkiego (np. koparek, dźwigów), wózków widłowych, żurawi, suwnic i innego sprzętu wymagającego specjalistycznych badań psychologicznych
- osób pracujących na wysokości.
- Dokument tożsamości (prawo jazdy, dowód osobisty lub paszport).
- Aktualne okulary bądź soczewki kontaktowe jeśli używamy.
- Skierowanie na badanie psychologiczne wystawione przez Policję, pracodawcę lub lekarza, jeśli zostało wystawione.
- Możliwość wielokrotnego montażu i demontażu.
- Stałe warunki badania, a także odporność na manipulację ze strony badanych, poprzez zastosowanie przegrody oddzielającej badanego od aparatury pomiarowej.
- Oddzielne oświetlenie pierścienia.
- natychmiastowa gotowość po włączeniu,
- długość cyklu: 40 sekund
- łatwość obsługi, ergonomiczny pulpit sterujący
- w formie procentowych różnic prędkości
- z automatycznym obliczeniem średniej i liczby błędów
- grubość prętów 10mm.
- prezentacja prawidłowego ustawienia
- dwie główne pozycje wyjściowe badania (bliż/dal)
- dwie dodatkowe pozycje wyjściowe badania
- łatwość obsługi
- badania kierowców / psychotesty dla kierowców (psychologia transportu)
- badaniach innych grup zawodowych (psychologia pracy)
- badania naukowe
- z dokładnością do 2 miejsc po przecinku i automatycznym wyliczeniem:
- średniej,
- czasu minimalnego i maksymalnego
- rozpiętości,
- liczby i rodzaju błędnych reakcji : brak reakcji, reakcja na niewłaściwy bodziec, reakcja niewłaściwym przyciskiem, reakcja przedwczesna.
- szybkości reakcji psychomotorycznej w tempie narzuconym;
- koordynacja wzrokowo – ruchowa;
- zdolność koncentracji uwagi;
- tempo narzucone : 60, 75, 93, 107, 125, 150 bodz/min.
- tempo dowolne: 30, 60, 90, 120 sek, lub 30, 50, 70 i 90 bodz.
- ilość zaprezentowanych bodźców,
- ilość prawidłowych reakcji
- ilość pominięć
- ilość reakcji błędnych
- czas potrzebny na wykonanie badania
- procentową ilość prawidłowych reakcji
- szybkości reakcji psychomotorycznej,
- koncentracja uwagi,
- dokładności spostrzegania,
- szybkość podejmowania decyzji
- odporność na zmęczenie
- stosowany także w diagnostyce klinicznej
- tempo narzucone : 30, 50, 70, 90 bodz/min.
- tempo dowolne: 30, 60, 120 sek, lub 49, 73,98 bodz.
- czas trwania badania
- ilość zaprezentowanych bodźców,
- ilość trafnych (poprawnych) reakcji
- ilość błędnych reakcji
- brak reakcji (ilość bodźców pominiętych)
Poradnia organizuje i prowadzi zajęcia pedagogiczne dla dzieci z trudnościami w nauce (dysleksja, dysortografia, dysgrafia, dyskalkulia), zajęcia logopedyczne, terapię ręki oraz terapię dla dzieci z elementami Integracji Sensorycznej.
EEG Biofeedback ∨
- zespole nadpobudliwości psychoruchowej (ADHD i ADD)
- zaburzeniach rozwoju psychomotorycznego wieku dziecięcego
- zaburzeniach uczenia się: specyficznych trudnościach w czytaniu i pisaniu, w tym dysleksji, problemach w zdobywaniu umiejętności matematycznych, w tym dyskalkulii
- impulsywności i agresji oraz zaburzeniach zachowania
- zaburzeniach rozwoju mowy w trakcie zajęć logopedycznych
- autyzmie i syndromie Aspergera
- terapii uzależnień
Trening Umiejętności Społecznych - TUS ∨
- zdobywanie wiedzy – wiem, co trzeba zrobić
- nabywanie umiejętności – umiem to zrobić
- generalizacja umiejętności – to, co już umiem, wykorzystuje w codziennym życiu.
Terapia psychologiczna / psychoterapeutyczna ∨
Terapia indywidualna jest formą leczenia szeroko rozumianych zaburzeń w funkcjonowaniu psychicznym powodujących doświadczanie przez pacjenta dyskomfortu i cierpienia. Głównym celem terapii jest wypracowanie wspólnie z pacjentem bardziej konstruktywnych sposobów radzenia sobie i doprowadzenia do osiągnięcia przez pacjenta bardziej adaptacyjnego i dojrzalszego funkcjonowania. Najczęściej terapia indywidualna rozpoczyna się jednym lub kilkoma spotkaniami wstępnymi, zwanymi konsultacjami albo wywiadem. Terapia odbywa się zazwyczaj z częstotliwością jednego spotkania w tygodniu, trwającego zwykle 50 minut. Terapia długoterminowa trwa od kilku do kilkudziesięciu miesięcy, krótkoterminowa od kilku do kilkunastu spotkań.
Doświadczenia Własne ∨
„Doświadczenia Własne” to wyjątkowa oferta skierowana do osób pragnących zgłębić tajniki swojej psychiki i emocji poprzez interaktywne warsztaty i ćwiczenia. Program ten łączy teorię psychologiczną z praktycznymi ćwiczeniami, umożliwiając uczestnikom lepsze zrozumienie siebie, swoich relacji i mechanizmów, które kierują ich zachowaniem.
Alive Clinical ∨
Alive Clinical to zaawansowany program komputerowy, który wykorzystuje biofeedback i technologię neurofeedbacku do pomocy w terapii psychologicznej. Program ten został stworzony z myślą o psychologach, terapeutach i innych specjalistach zajmujących się zdrowiem psychicznym, którzy chcą wzbogacić swoje praktyki o nowe metody wspierające proces terapeutyczny.